Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:92
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

94%
6%
Toto skore je založeno na 38 stížnostech.

#45629Zřejmě podvodné jednání

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2020, včera

Vladimír Cihlář

Znění stížnosti

Na adrese https://www.vitasolaris.cz/rocni-baleni-vitamin-d-zdarma jsem si bláhově myslel, že je to pravda. Napsal jsem tedy své osobní údaje a formulář odeslal. Stránka mi však ukázala hlášku, že jsem již jednu objednávku udělal, což není ani náhodou pravda, žádnou objednávku jsem nedělal a snažila se mi vnutit na tento výrobek 50% slevu pokud si objednám něco jiného.


Produkt

https://www.vitasolaris.cz/rocni-baleni-vitamin-d-zdarma


Požadované řešení

Vymazání osobních údajů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 14:52, včera

Prodávající by měl na své stránce uvádět pravdivé údaje, není-li tomu tak, mohl by se dopouštět klamavého jednání či opomenutí, které zákon o ochraně spotřebitele zakazuje.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2020 12:29, před 11 hodinami

Vážený pane Cihláři,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Nejprve se mi dovolte se Vám omluvit za nezrealizovanou objednávku produktu Vitamín D VitaSolaris. Velkým množstvím objednávek ve stejnou dobu, jako jsme obdrželi tu Vaši, se systém na krátký čas přetížil a Vaše objednávka byla bohužel zamítnuta. Jednalo se o technickou chybu, která je již zcela opravena. Dovolte mi Vám nabídnout zaslání zmíněného produktu Vitamín D VitaSolaris, pakliže o něj máte stále zájem - a sice bez nutnosti znovu vyplnit objednávku. Rádi bychom Vás také informovali, že zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Žádáme Vás tedy o informaci, zda Vám máme produkt zaslat.

Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.