Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45669Nedodání zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2020, před měsícem

Ivana Sekerová

Znění stížnosti

Kurýr byl neskutečné drzý, po nesčetných telefonátech na linku Intime stále nemám zásilku, je to již 20. den .
Kurýr tvrdí, že zásilku předal NĚKOMU ve firmě, mě ovšem vůbec nevolal a zásilka do naší firmy nedorazila.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 14:02, před měsícem

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.