Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45722Chování a přístup kuryra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2020, před měsícem

Jana Doležalová

Znění stížnosti

Dnes tj. 22.10.2020 mi v půl deváté volal kurýr, že mi veze balíček a stojí před zákazem vjezdu. SMS s časem doručení (stalo v ní, že doručení bude mezi 7-9hodinou)mi přišla v den doručení v 9:52. Což je pomalu hodinu po plánovaném času doručení. Ale to není ten zásadní problém. Vrátím se ke kuryrovi, který mi volal, jak jsem psala výše kolem půl deváté. Začal slovy, stojím tady před zákazem a jak se k Vám dostanu. Bohužel opravují v naší části obce most a objížďka je značená už předem. Kuryrovi jsem odpověděla, že bohužel musí na objížďku a že mu to navigace určitě musela hlásit, že je v té ulici zákaz. To se kuryrovi nelíbilo a chtěl, abych si pro balík přijela k němu. Bohužel auto nemám. Když jsem mu to řekla, ptal se, zda by to někde mohl u někoho nechat. Bohužel, všechny co znám bydlí ve stejné ulici, do které se on přes zákaz nedostal, pokud by to nevzal přes oficiální objížďku. Pak zkusil, že to nechá v krámku u Vietnamců. Nevím, jak on nebo pak já bych se s nimi domlouvala a hlavně jak bych ten balík odvezla, když nemám auto. Pak ho napadlo, že to nechá na benzince,ze by mi to manžel mohl odpoledne až pojede z práce vyzvednout. Podotýkám, že v balíku bylo jídlo a manžel kolem benzinka vůbec nejezdí a z práce se vrací až kolem páté. Když zjistil, že ani toto pro mě není řešení, tak mi začal vyhrožovat, že napíše, že jsem odmítla balík převzít. S čímž jsme nesouhlasila. Balík jsem ochotna převzít na adrese, kterou jsem udala přepravci. Což už ho naštvalo a začal na mě vysloveně křičet a být arogantní, proč si objednávám balíky, když je u nás uzavírka a proč nesednu do auta a ne zajedu si sama nakoupit. A pak mi tipl telefon. Volala jsem mu zpět a chtěla znát jeho jméno, abych si mohla na jeho chování stěžovat. To opět spustil nadávky a položil mi opět telefon. Pak už mi telefon nezvedal, ač jsem se mu pokoušela dovolat. Je půl osmé večer a balík nemám. Když jsem volala na infolinku, tak mi bylo řečeno, že zadal do systému doručení 30.10.2020. Což je více jak po týdnu. Paní mi na indolince řekla, že na něj nemají žádné páky a nemůžou mu říct, aby jel na určenou adresu přes objížďku.
Je mi jasné, že trasy mj plánuje nějaký dispečer a minimálně v navigaci a v mapách ta objížďka značená je. Musel to řidič vidět už když vyjížděl z Jihlavy. Za dobu, co vymyslel všemožné způsoby předání a utažení mě osoby, už mohl tu objížďku mít z půlky ujetou.
Objednala a zaplatila jsem si službu s doručením na adresu a takové jednání mě teda dost zaskočilo. Aby na mě ječel kurýr, to se mi ještě nestalo. Ostatní přepravni společnosti objížďku absolvovali při doručování balíčku na mou adresu.
Věřím, že je těžká doba, ale i přes to se můžeme k sobě chovat normálně.


Produkt

Doručení balíčku s potravinami z eshopu


Požadované řešení

Omluva řidiče a kompenzace za jeho jednání a ne doručení včas objednaného zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 07:35, před měsícem

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:01, před 2 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.