Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45788Nedodání zásilky dle garantového termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2020, před 3 lety

Martin Fořt

Znění stížnosti

Dne 21.10.2020 jsem na stránkách www.ochrannerousky.cz objednal roušky za 2273,00 Kč včetně poštovného a balného. Téhož dne přišel email potvrzení objednávky a garantovaný termín (23.10.2020) vypršel. Nyní není možné se s firmou spojit - ať už emnailem nebo telefonicky. Sice balíček je na dobírku, ale pojem "garantovaný" je vlastně důvod proč jsem roušky objednal.
Mne pálí ale jedna věc a to obchodní podmínky - všechny objednávky u nich jsou závazné a v případě nepřevzetí mají nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
Dne 26.10. jsem psal do firmy, jestli je někde problém a kde se stala chyba. Nyní 27.10.2020 jsem pokoušel dovolat, ale mají schránku.
Víc udělat nemohu když neodpovídají.


Produkt

jednorázová rouška černá (50 Ks), jednorázová bílá rouška dětská (50 Ks), antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s Ag (3 Ks+ 1 ks dětská))


Požadované řešení

Mne osobně by vyhovovala cesta dodání roušek do konce října a nebo v opačném případě odstoupení od smlouvy bez nároků na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému