Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.10.2020 jsem na stránkách www.ochrannerousky.cz objednal roušky za 2273,00 Kč včetně poštovného a balného. Téhož dne přišel email potvrzení objednávky a garantovaný termín (23.10.2020) vypršel. Nyní není možné se s firmou spojit - ať už emnailem nebo telefonicky. Sice balíček je na dobírku, ale pojem "garantovaný" je vlastně důvod proč jsem roušky objednal.
Mne pálí ale jedna věc a to obchodní podmínky - všechny objednávky u nich jsou závazné a v případě nepřevzetí mají nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
Dne 26.10. jsem psal do firmy, jestli je někde problém a kde se stala chyba. Nyní 27.10.2020 jsem pokoušel dovolat, ale mají schránku.
Víc udělat nemohu když neodpovídají.
jednorázová rouška černá (50 Ks), jednorázová bílá rouška dětská (50 Ks), antivirová nanorouška z nanovlákna PA6 s Ag (3 Ks+ 1 ks dětská))
Mne osobně by vyhovovala cesta dodání roušek do konce října a nebo v opačném případě odstoupení od smlouvy bez nároků na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
|
Tweet |