Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45837Nekontaktuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2020, před 3 měsíci

Gabriela Nogg

Znění stížnosti

Dobrý den, Váš kurýr měl vyzvednout u mne zásilku. Celý den jsem byla na telefonu, protože se jedná o reklamaci, záleželo mi na předání. Ale NIKDO mi nevolal, s žádným kurýrem jsem nemluvila! Na vyhledavači zásilek je pak v pozdní odpoledne zaznamenáno, že balík byl nepřipraven! Můžete mi vysvětlit, co je to za službu?


Produkt

InTime je podle mne nejhorší přepravce co do spolehlivosti.


Požadované řešení

určit přibližný čas, zavolat, opět vyzvednout


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2020 09:31, před 3 měsíci

Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2020 09:40, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.