Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:171
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45922Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2020, před 3 měsíci

Filip Martin

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si na webu www.icell.cz zboží. Náhle na to jsem zjistil že se jedná o podvodníky jelikož jsem si zboží zakoupil ještě dnes tak mám právo odstoupit od kupní smlouvy.


Produkt

Duhový řemínek na xiaomi mi band 4


Požadované řešení

Vrácení peněz včetně dopravy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2020 14:59, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 14:25, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.