Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.11. 2020 v 10:30 jsem obdržela sms od společnosti InTime, že mi bude mezi 18 - 21 hodinou doručen balík od firmy Avon. V avizovaném čase se nikdo neozval, až druhý den ráno jsem našla na telefonu 2 zmeškané hovory od kurýra, a to ve 22:15! Myslím si, že v tuto hodinu někomu doručovat balík a obtěžovat ho pozdními telefonáty je absolutně nepřijatelné. Kdyby se kurýr ve 21 hodin alespoň ozval, že nestíhá, a zeptal se, zda může přijet později, takto to považuji za drzost. Druhý den v 10:30 dorazila zpráva, že balík bude doručován 6. 11. mezi 12 a 15 hodinou. Ve 14 hodin kurýr skutečně volal, že je nedaleko. Pro balík došel partner. Kurýr však zastavil před jiným vchodem, seděl v autě, s partnerem se neviděli, a tak mi pán volal, a křičel, že už je teda tady a nikoho nevidí. Jak by mohl někoho vidět, když seděl v autě. Absolutně neochotné arogantní jednání. Navíc nikdy nelze platit kartou, údajně z důvodu, že zde není signál na terminál. Takže je pro mne doručování touto společností nevýhodné, komunikace s kurýrem nepříjemná, a určitě budu řešit změnu.
Avon kosmetika
Možnost doručení jinou společností ze strany Avo (firmu budu kontaktovat).
|
Tweet |