Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46014Neskutečné chování kurýra, nefunkční platba kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2020, před 3 lety

Lenka Brožková

Znění stížnosti

Dne 5.11. 2020 v 10:30 jsem obdržela sms od společnosti InTime, že mi bude mezi 18 - 21 hodinou doručen balík od firmy Avon. V avizovaném čase se nikdo neozval, až druhý den ráno jsem našla na telefonu 2 zmeškané hovory od kurýra, a to ve 22:15! Myslím si, že v tuto hodinu někomu doručovat balík a obtěžovat ho pozdními telefonáty je absolutně nepřijatelné. Kdyby se kurýr ve 21 hodin alespoň ozval, že nestíhá, a zeptal se, zda může přijet později, takto to považuji za drzost. Druhý den v 10:30 dorazila zpráva, že balík bude doručován 6. 11. mezi 12 a 15 hodinou. Ve 14 hodin kurýr skutečně volal, že je nedaleko. Pro balík došel partner. Kurýr však zastavil před jiným vchodem, seděl v autě, s partnerem se neviděli, a tak mi pán volal, a křičel, že už je teda tady a nikoho nevidí. Jak by mohl někoho vidět, když seděl v autě. Absolutně neochotné arogantní jednání. Navíc nikdy nelze platit kartou, údajně z důvodu, že zde není signál na terminál. Takže je pro mne doručování touto společností nevýhodné, komunikace s kurýrem nepříjemná, a určitě budu řešit změnu.


Produkt

Avon kosmetika


Požadované řešení

Možnost doručení jinou společností ze strany Avo (firmu budu kontaktovat).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému