Společnost


Aleš Titlbach

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#46039Nevrácená celá částka za oprávněnou reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2020, před 3 lety

Denisa Vomáčková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem dětkou zimní kombinézu, firma zboží převzala 24.9.2020. Když firma nereagovala po měsíci jsem ji kontaktovala s nárokem na vrácení peněz + platbu za poštovné - zaslala jsem podací lístek. Firma přislíbila, ale nestalo se, tak jsem znova psala, aby dodržovali zákon a byl mi zaslán e-mail, s výmluvami proč peníze dosud neuhradili. 2.11 konečně přišla platba, ale jen za zboží, žádala jsem o uhzrazení poštovného a zasílala i podací lístek. Opět e-mail s výmluvami, dodnes platba za poštovné nedorazila.


Produkt

Dětská zimní kombinéza


Požadované řešení

Chovat se jako slušný prodejce a vrátit zákazníkovi to na co má právo


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému