Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46091Nevrácení peněz za reklamaci zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2020, před 3 lety

Ivana Tkadlecova

Znění stížnosti

U této společnosti jsem si objednala antenu na televizni programy. . Byly mi doručeny kurýrní službou GLS dne 23.09.2020 na což mám potvrzující email. Ihned po vyzkoušení jsem využila reklamace - vyplnila jsem reklamační protokol a 25.9
2020 odeslala nevhodné zboží do Slovinska a to s podacim lístkem,který mám založený
Peníze dosud nebyly vráceny a po mnoha. urgencích mi bylo sděleno že jsem pozdě vrátila zboží a tudíž reklamaci neuznali a mimochodem pod maily se ani nepodepíší. Požadovala jsem vysvětlení co je to pozdě když do dvou dnů jsem vše odeslala ale od té doby na nic nereagují . Připadá mi to že se jedná o podvodnou společnost. Nebo se mýlím?Do dnešního dne mi nevratili peníze a nemam nic zboží ani penize


Požadované řešení

Chci svoje penize zpět.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému