Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#46165Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2020, před 3 lety

Lucie Vašková

Znění stížnosti

Dne 8.10. 2020 jsem na webu https://www.fashionfashion.cz/?gclid=EAIaIQobChMIi-vqrYX_7AIVVvhRCh0H7wlJEAAYASAAEgJi-vD_BwE uhradila objednávku dětského křesílka v částce 509kč . Nějaký čas se nic nedělo tak jsem společnost kontaktovala prostřednictvím emailu, poté mi zaslali potvrzení objednávky a zprávu o dodání kde bylo uvedeno že dodání může trvat cca měsíc. Se společností komunikuji emailem kde mi neustále opakuji ty samé věty jako, že zboží už je na cestě dokonce mi poslali číslo zásilky. Zásilku ale Česká pošta nemá. Křesílko bylo objednané jako dárek proto je objednávka na jméno Anna Vašková


Produkt

Prosívaná pohodlná dětská pohovka s medvědem. Barv MODRÁ 1 KUS KOD OBJEDNÁVKY 41835236


Požadované řešení

Požaduji vrácení celkové uhrazené částky 509Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému