Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10. 2020 jsem na webu https://www.fashionfashion.cz/?gclid=EAIaIQobChMIi-vqrYX_7AIVVvhRCh0H7wlJEAAYASAAEgJi-vD_BwE uhradila objednávku dětského křesílka v částce 509kč . Nějaký čas se nic nedělo tak jsem společnost kontaktovala prostřednictvím emailu, poté mi zaslali potvrzení objednávky a zprávu o dodání kde bylo uvedeno že dodání může trvat cca měsíc. Se společností komunikuji emailem kde mi neustále opakuji ty samé věty jako, že zboží už je na cestě dokonce mi poslali číslo zásilky. Zásilku ale Česká pošta nemá. Křesílko bylo objednané jako dárek proto je objednávka na jméno Anna Vašková
Prosívaná pohodlná dětská pohovka s medvědem. Barv MODRÁ 1 KUS KOD OBJEDNÁVKY 41835236
Požaduji vrácení celkové uhrazené částky 509Kč na můj účet.
|
Tweet |