Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#46213Zadrzovani financnich prostredku ve forme kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2020, před 3 lety

Kristina Nedjalkovova

Znění stížnosti

Dobrý den,

12.11.2020 jsem se u LEO express zakoupila zpatecni jizdenku na 22/12, 13/11 jizdenku stornovala jelikoz se sitace zmenila a chtela zakoupit jinou trasu,abych zuzitkovala kredity ktete jinak uz nikdy nevyuziji, bylo mi porazeno slecnou z zak.podpory zabookovat spoj s flixbusem i pri mem jasnem dotazu na 22/12 spoj Praha - Brno, bohuzel mi slecna nerekla ze spoje s flixbusem jsou viditelne pouze do 12/12.

Když jsem si chtěl jízdenku koupit, nebyla cesta nalezena.

Kontaktovala jsem zákaznickou linku s konkrétním dotazem a bylo mi doporučeno přesněji zadávat počáteční a cílové místo.

I přesto spoj nebyl nalezen. Na následný dotaz mi LEO express odpověděl, že lze nakupovat pouze jízdenky na část spojů dopravce Flixbus a nikoliv na všechny spoje. Přitom do té doby jsem měla ze zákaznické linky jinou informaci.

Znovu jsem tedy kontaktovala LEO express s požadavkem na vrácení kreditu,slecna mi zdelila at se obratim na refund_leo a ze se omlouva ze pokud kredity nevyuziji promeni je zpet, viz priloha. Pote jsem jiz byla pokazde stroze odmitnuta s odkazem na podminky, ale jelikoz došlo ke klamání spotřebitele a vložené prostředky není možné reálně čerpat zadam Vas o pomoc pri vraceni 548czk zpet na svij ucet.

Moc dekuji.


Požadované řešení

Vratit neverpany kredit zpet na svuj ucet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému