Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
12.11.2020 jsem se u LEO express zakoupila zpatecni jizdenku na 22/12, 13/11 jizdenku stornovala jelikoz se sitace zmenila a chtela zakoupit jinou trasu,abych zuzitkovala kredity ktete jinak uz nikdy nevyuziji, bylo mi porazeno slecnou z zak.podpory zabookovat spoj s flixbusem i pri mem jasnem dotazu na 22/12 spoj Praha - Brno, bohuzel mi slecna nerekla ze spoje s flixbusem jsou viditelne pouze do 12/12.
Když jsem si chtěl jízdenku koupit, nebyla cesta nalezena.
Kontaktovala jsem zákaznickou linku s konkrétním dotazem a bylo mi doporučeno přesněji zadávat počáteční a cílové místo.
I přesto spoj nebyl nalezen. Na následný dotaz mi LEO express odpověděl, že lze nakupovat pouze jízdenky na část spojů dopravce Flixbus a nikoliv na všechny spoje. Přitom do té doby jsem měla ze zákaznické linky jinou informaci.
Znovu jsem tedy kontaktovala LEO express s požadavkem na vrácení kreditu,slecna mi zdelila at se obratim na refund_leo a ze se omlouva ze pokud kredity nevyuziji promeni je zpet, viz priloha. Pote jsem jiz byla pokazde stroze odmitnuta s odkazem na podminky, ale jelikoz došlo ke klamání spotřebitele a vložené prostředky není možné reálně čerpat zadam Vas o pomoc pri vraceni 548czk zpet na svij ucet.
Moc dekuji.
Vratit neverpany kredit zpet na svuj ucet.
|
Tweet |