Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.1.2020 jsem zakoupila v prodejně DATART v Olomouci v Šantovce notebook Asus VivoBook, který dne 2.11. přestal fungovat. Nešel zapnout, nereagoval na připojení nabíječky. Dne 4.11. byl předán na reklamaci. Dne 10.11. mne kontaktovali nejspíš ze záručního servisu, že notebook je zevnitř zkorodovaný a že opravu můžou provézt pouze na mé náklady. Ta by měla být ve výši cca 8 tiíc korun. Při dotazu jak je toto možné mi sdělili, že notebook musel být politý nějakou tekutinou. To jsem jim zamítla, notebook má své místo vedle televize a bydlím sama, takže se to nemohlo stát ani nikomu jinému. Při dotazu v nezávislém servise mi bylo řečeno, že při polití by se notebook vyskratoval hned, že by nestačil ani zkorodovat. To je podle slov odborníka dlouhodobý proces. Tudíž zjištěná závada odporuje i jejich tvrzení. K tomu všemu byla příčina poškození označena jako mechanické poškození. I při předávání výrobku k reklamaci byl notebook pracovníkem označen, že je jako nový.
Notebook Asus VivoBook A420UA-EK147TS EAN: 4718017406888
Požadované řešení je výměna pokaženého notebooku, popřípadě jeho oprava.
|
Tweet |