Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:89
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46329Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 4 dny

František Bobok

Znění stížnosti

V pravidelně přicházejících SMS zprávách se objevoval text:Právě jste odsouhlasil platbuza 99 Kč.Nic jsem si neobjednal.Nic jsem nevyužíval.
Přesto naúčtované platby 496 kč.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněného poplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 13:58, před 4 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.