Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:669
Z toho za letošní rok:124
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46331Neoprávněně naúčtovaný poplatek po ukončení předplatného

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 3 dny

František Zdražil

Znění stížnosti

Dobrý den,

firma Interdate S.A. má další dceřinou firmu New honey jedná se o seznamku. Po vyplnění údajů mi bylo automaticky naskočeno VIP členství a strženy peníze s účtu co bylo v pořádku a bylo i v obchodních podmínkách.

Nicméně jsem jejich služby stejně nevyužíval a chtěl zrušit členství. Jenže firma to má schválně udělaná aby se členství zrušit nedalo tudíž jsem je několikrát kontaktoval přes email. Mezitím mi strhli 2x částku 995 Kč z mého účtu. Protože samozřejmě schválně protahují dobu než zákazníkovi naběhne další měsíc zúčtování. Takže jsem zaplatit 2 x 995 Kč.

Pak mi poslali email že prémiové členství bylo zrušeno a nebudou účtovány žádné další poplatky.

A nyní zhruba asi po měsíci požadují další úhrady ve výši 1288Kč s tím ž nebyla zúčtována platba a naskočili ještě další poplatky. Prosím poraďte jak se mám s nimi vypořádat. Jsou to podvodníci a schválně nikde nemají kontakt u mailů píšou že je generován a nejde na něj odepsat.

Už jim vážně nic platit nechci kór, když je už dlouho dobu kontaktuji aby vše zrušili a i přesto nárokují další poplatky.


Produkt

Členství v seznamce New honey


Požadované řešení

Chci aby firma už nenárokovala žádné další poplatky a úhrady když mi psali že bylo členství zrušeno a tuto poslední úhradu kterou požadují neoprávněně zrušili


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2020 14:35, před 3 dny

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.