Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám úplně stejný problém jako všichni z Vás, já jen udělal to že jsem zboží nezaplatil a nechal ho poslat na dobírku. Přišla mi od nich i faktura.
DĚKUJEME ZA VAŠI OBJEDNÁVKU!
Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme Vaši objednávku v pořádku přijali a zasíláme upřesňující informace. Prosíme, zkontrolujte si vyplněné údaje a v případě změn nás kontaktujte.
Jestliže jste objednali více produktů, objednávka bude odeslána kompletně.
O dalším průběhu objednávky (expedici) Vás budeme informovat e-mailem.
V případě, že byste si však Vaši objednávku rozmysleli nebo ji nemohli z nějakého důvodu převzít, žádáme Vás, abyste nás neprodleně informovali.
-------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
Vaši objednávku 20200799 v tento okamžik připravujeme k vyskladnění a odeslání přepravci.
Jakmile se změní status budeme Vás o tomto obratem informovat.
Elektro v Praze
Přeji hezký den,
Jan
vedoucí distribuce
--------------------------------------------------------------------------
Dobrý den Vaše objednávka 20200799 provedená dne 09.11.2020 21:30:24 z eshopu
Elektro v Praze byla právě předána dopravci a bude Vám doručena.
Hezký den,
Karel Bláha
SPEDICE
Pokud by někdo z Vás požadoval moji fakturu na svědčení, tak ji rád poskytnu. lukas-duha@seznam.cz
|
Tweet |