Společnost


FAST COMPANY, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46338Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 3 lety

Lukáš Frkal

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám úplně stejný problém jako všichni z Vás, já jen udělal to že jsem zboží nezaplatil a nechal ho poslat na dobírku. Přišla mi od nich i faktura.

DĚKUJEME ZA VAŠI OBJEDNÁVKU!
Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme Vaši objednávku v pořádku přijali a zasíláme upřesňující informace. Prosíme, zkontrolujte si vyplněné údaje a v případě změn nás kontaktujte.

Jestliže jste objednali více produktů, objednávka bude odeslána kompletně.

O dalším průběhu objednávky (expedici) Vás budeme informovat e-mailem.

V případě, že byste si však Vaši objednávku rozmysleli nebo ji nemohli z nějakého důvodu převzít, žádáme Vás, abyste nás neprodleně informovali.

-------------------------------------------------------------------------

Dobrý den,

Vaši objednávku 20200799 v tento okamžik připravujeme k vyskladnění a odeslání přepravci.

Jakmile se změní status budeme Vás o tomto obratem informovat.

Elektro v Praze



Přeji hezký den,

Jan

vedoucí distribuce

--------------------------------------------------------------------------
Dobrý den Vaše objednávka 20200799 provedená dne 09.11.2020 21:30:24 z eshopu
Elektro v Praze byla právě předána dopravci a bude Vám doručena.



Hezký den,



Karel Bláha

SPEDICE


Požadované řešení

Pokud by někdo z Vás požadoval moji fakturu na svědčení, tak ji rád poskytnu. lukas-duha@seznam.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému