Společnost


www.fashionlu.cz

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46351Nedodání zboží, nevrátili mi ani pěníze

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2020, před 3 dny

Anita Maninová

Znění stížnosti

Dne 12. 9. 2020 jsem na internetovém obchodě www.fashionlu.cz uskutečnila objednávku ve výši 705 Kč. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela, ani vrácení peněz po odstoupení od kupní smlouvy. Ze str. paní Opltové, která je vedena jako provozovatelka obchodu (+ dalšího obchodu unifashion.cz) mi byla pouze zaslaná na intenzivní volání SMS z tel. č. 728 979 035 "Dobrý den, peníze se vrací do 7-12 dnů dle zakona." Od té doby opět bez komunikace.


Produkt

3x dětská mikina, 1x dětské tričko, 6x. rouška - mohu zaslat seznam e-mailem


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 12:47, před 3 dny

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.