Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:669
Z toho za letošní rok:124
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#46358Špatná komunikace při rušení účtu, špatně dostupné informace k postupům

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 3 dny

Josef Hajný

Znění stížnosti

Obecné nastavení společnosti je docela zvláštní, automatické strhávání peněz z účtu bez vědomí uživatele, vymezení relativně dlouhého času, kdy není možné rušit účet. Ano, asi je toto uvedeno někde v podmínkách společnosti uvedeno, ale někde, kde se k tomu uživatel dostane jen složitě, za velkého úsilí. Bohužel, to je můj problém. Nicméně, moje situace je taková, že jsem se pokusil zrušit účet v době, kdy to možné dle pravidel nebylo. E-mailem jsem kontaktoval společnost, přišla mi odpověď: "Vaši výpověď je nám třeba zaslat minimálně 4 dny před datem obnovení členství, jinak bude předplatné prodlouženo o další členské období." Věc se zkomplikovala o skutečnost, že v době automatického obnovení členství (doba "strhávání" členského poplatku) nebyla na příslušném účtu příslušná částka. Pokoušel jsem se následně o přihlášení na účet seznamky, což se mi nedařilo. Takže jsem znovu kontaktoval společnost, s dotazem, že se mi nedaří přihlášení ve věci zrušení účtu, bohužel mi přišla úplně totožná odpověď jako při dotazu prvním, bez reakce na technické problémy s přihlašováním. Nicméně při dalším pokusu se mi podařilo přihlásit, v době 8 dní před obnovením účtu, možnost zrušení účtu je ale neaktivní. Můj stav uživatele je označen jako REDEBIT.


Požadované řešení

Prosím tedy o radu, jak nejlépe postupovat pro zdárné ukončení vztahu s touto společností.
Předem děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 17:11, před 2 dny

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.