Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:89
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46361Neoprávněně učtovaný poplatek

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2020, před 3 dny

Eva Žizková

Znění stížnosti

Na výpisu 02 5148514075 , zákaznický účet 3620423101 mi byla naučtována částka Kč 99.- Za službu, kterou jsem neobjednala. Zřejmě jsem něco zadala omylem, ale pak jsem to obratem zrušila , což bylo hned potvrzeno. Prosím o prověření záležitosti . Děkuji


Požadované řešení

Zrušení této platby do budoucna, případně vrácení poplatku 99.- za inkriminovaný měsíc. Děkuji Žižková 602188534


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 16:42, před 2 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.