| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 2 |
91%
9%
Dobrý den,
Dne 27.10.2020 mi operátor T-Mobile vyúčtoval níže uvedenou položku:
90309099 (SMS na speciálně zpoplatněná čísla (např. soutěže, křížovky) - 99,00 Kč Detail:27.10.2020 19:24; Počet jednotek 1 ks
Žádnou službu, která by byla zpoplatněna pomocí prémiové SMS jsem si neobjednal. Volal jsem na operátora (T-Mobile) a ten mi sdělil, že nemůže konkrétní platbu u provozovatele služby reklamovat.
Byl jsem proto nucený si službu Prémiová SMS u T-Mobile zablokovat.
Požaduji vrácení neoprávněně účtovaného poplatku 99 Kč.
Děkuji,
Požaduji vrácení neoprávněně účtovaného poplatku 99 Kč.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms.
Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit.
Pěkný den, tým ComGate payments
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.