Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:544
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46513Nedodané zboží - žádná možnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2020, před 3 lety

Tomáš Batěk

Znění stížnosti

Objednal jsem na webshopu www. icell.cz 14.11. 2020 pouzdro na mobilní telefon ( 348Kč ) včetně dopravy, zaplatil převodem dle instrukcí. Po týdnu bez reakce jsem poslal e-mail - bez reakce


Produkt

OBJEDNÁVKA NA ICELL.CZ Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 1019018940 Datum: 14.11.2020 Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji: Číslo účtu: 1771430011/3030 Variabilní symbol platby: 1019018940 Pro platby z banky mimo ČR použijte prosím IBAN a SWIFT: CZ2130300000001771430011 AIRACZPP Poplatky za SEPA (zahraniční) platbu hradí vždy zákazník. Obsah objednávky Kód Položka Mn. Cena za kus Cena 43814 Zrcadlové flipové peněženkové pouzdro MIRROR pro Xiaomi Poco F2 Pro - modré 1 299 Kč 299 Kč Česká Pošta - Obyčejné psaní 1 49 Kč 49 Kč Převodem 1 0 Kč 0 Kč CENA CELKEM: 348 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Fakturační údaje Jméno: Tomáš Batěk Firma: IČ: DIČ: Ulice: Na Dlouhých 27 Město: Plzeň Okres: PSČ: 31200 Stát: Česká republika Email: batek.tomas@volny.cz Telefon: +420606611024 Poznámka: Doručovací údaje Jméno: Tomáš Batěk Firma: Ulice: Na Dlouhých 27 Město: Plzeň PSČ: 31200 Stát: Česká republika Děkujeme za objednávku. S přátelskými pozdravy, iCell.cz email: info@icell.cz


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému