Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2761
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 505 stížnostech.

#4656Neoprávněné inkaso 2247 Kč s mého osobního účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2014, před 7 lety

Jitka Daňková

Znění stížnosti

Výpověď provedena v řádném termínu tj. 7 dní před prodloužením, na nimi uvedenou adresu, a přesně podle jejich pokynů.
Dnes po dvou dnech, po zjištění vybrané částky, na inter. bankovnictví jsem inkaso reklamovala v celkové výši 2247 Kč a požádala o vrácení inkasa s přesným popisem události.
Děkuji za vyřízení mé stížnosti. Daňková Jitka vaše klientka


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2014 17:54, před 7 lety

Pokud došlo ke zrušení služby (v uvedené lhůtě by měla dojít do sféry adresáta), jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí společnost vydat, protože neexistuje právní titul, který by ji opravňoval ke stržení této finanční částky. Spotřebitelka by si měla uložit doklady prokazující výpověď služby.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2015 14:28, před 6 lety

User ID: 0f4674d0451b9de4b04b01d4

User email: radar.s@seznam.cz



Dobrý den.

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 2247 Kč k datu 17.10.2014 refundovaná.

Klientův profil byl již smazán.

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.


S pozdravem,

v zastoupení

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2015 10:49, před 6 lety

Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a uzavření stížnosti.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 08:27, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.