Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#46609Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2020, před 3 lety

Marie Vávrová

Znění stížnosti

Dne 14.2.2020 jsem si na e-shopu shopni.cz objednala dvoje šaty. Kód objednávky: 2020000174. Objednávka byla dne 14.2.2020 zaplacena a obdržela jsem potvrzující e-mail o přijetí platby a informaci o předání objednávky dodavateli. V tomtu e-mailu bylo také uvedeno, že dodací doba zboží je 15-30 pracovních dní. 6.4.2020 jsem kontaktovala e-mailem e-shop Shopni.cz, že doba od objednání je více než 30 dnů a že chci tedy objednávku zrušit a vrátit peníze. Dostala jsem odpověď: " Dobrý den,
kvůli nastalé situaci se dodání objednávky výrazně prodlouží. Omlouváme se." Poté jsem společnost ještě několikrát kontaktovala, bohužel neúspěšně, společnost již nereaguje. Dnes je to od objednávky více než 9 měsíců a nemám ani zboží ani peníze zpět.


Produkt

Svatební šaty Lilien - kod: 32913713008/BIL4, Svatební šaty Nilla- kod:32797776080/BIL3


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému