Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#46626Neoprávněný požadavek za platbu, výhružné praktiky, podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 3 lety

Jindra Hrnčíř

Znění stížnosti

Před měsícem jsem si zakoupil "Zkušební prémiové členství" na stránkách be2.cz za 399,-, jelikož bez něho se na této "seznamce" nikam nedostanete. U platby zřetelně byla zaškrtnutá varianta zkušebního členství. Jelikož jsem druhý den usoudil, že se jedná o nefukční "seznamku" kde zprávy jsou pouze počítačově vygenerované a reálné uživatele tato stránka nejspíš ani nemá, rozhodl jsem se smířit s tím, že jsem naletěl a hold přišel o oněch 399,-. Nadále jsem se na tyto stránky nepřihlašoval. Po měsíci však večer přišla zpráva z banky o neprovedené platbě na těchto stránkách, tam jsem již vytušil možnost dalšího podvodu a po získávání více informací o této "seznamce jsem kartu raději zablokoval. V tu samou chvíli, skutečně se jedná o brzké ranní hodiny a časovou posloupnout v rámci tří minut mi přišla další zpráva z banky o neprovedené platbě a hned následně velice výhružný email požadující 1429,- s následnými podivnými instrukcemi k platbě, jejíž součástí bylo mámení dalších osobních údajů o mé osobě. Během noci jsem stránku několikrát prozkoumal a zjistil, že ke zrušení účtu je údajně potřeba zrušit prémiové členství což údajně jde v sekci "nastavení profilu". Žádnou tuto funkci však na stránkách nenaleznete. Tuto záležitost jsem zdokumentoval ještě předtím než mi byl přístup odepřen. Zároveň jelikož se na stránky nyní nemohu ani přihlásit, žádnou další službu, natož prémiovou jsem nejenom neobjednal ale ani neobrdžel. Nedomnívám se, že se jedná o náhodu o čemž svědčí jak znění emailu tak celkové vzevření stránek, nedostatek kontaktů a praktická nemožnost se tomuto ubránit. Jsem velice vděčný, že existují společnosti jako Dtest, kteří tyto případy řeší, velice si vážím Vaší práce a věřím, že i díky Vám, nakonec budeme žít ve světě kde tohle není normální způsob výdělku, děkuji.


Produkt

"prémiové členství"


Požadované řešení

Jasné prohlášení o stáhnutí požadavků na jakoukoliv další platbu ze strany dodavatele a následné vymazání veškerých mých osobních údajů z jejich databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému