Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#46641Vrácení kreditu místo peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 3 lety

Ivana Žitníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na slevomatu jsme zakoupili voucher na pobyt ve sklípku. Za celý rok 2020 se nám nepodařilo pobyt uskutečnit. Objednávali a rušili jsme ho několikrát. Komunikovala jsem přímo s dodavatelem služby - majitelem sklípku a teď na konci roku po něm chtěla peníze zpět. Majitel sklípku mi sdělil, že od Slevomatu nedostal zaplaceno, a že mám peníze požadovat tam. Požádala jsem tedy o vrácení peněz Slevomat. Žádost byla kladně vyřízena, ale místo peněz nám byly na účet Slevomatu připsány kredity, které můžeme využít pouze na nákup na Slevomatu. Má na toto prodejce právo? Přece jsme platili normálními penězi, proto bych také ráda dostala zpět peníze.


Produkt

vrácení voucheru na Slevomatu


Požadované řešení

Místo kreditu chci zpět své peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému