Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na slevomatu jsme zakoupili voucher na pobyt ve sklípku. Za celý rok 2020 se nám nepodařilo pobyt uskutečnit. Objednávali a rušili jsme ho několikrát. Komunikovala jsem přímo s dodavatelem služby - majitelem sklípku a teď na konci roku po něm chtěla peníze zpět. Majitel sklípku mi sdělil, že od Slevomatu nedostal zaplaceno, a že mám peníze požadovat tam. Požádala jsem tedy o vrácení peněz Slevomat. Žádost byla kladně vyřízena, ale místo peněz nám byly na účet Slevomatu připsány kredity, které můžeme využít pouze na nákup na Slevomatu. Má na toto prodejce právo? Přece jsme platili normálními penězi, proto bych také ráda dostala zpět peníze.
vrácení voucheru na Slevomatu
Místo kreditu chci zpět své peníze.
|
Tweet |