Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#46641Vrácení kreditu místo peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2020, před 11 měsíci

Ivana Žitníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
na slevomatu jsme zakoupili voucher na pobyt ve sklípku. Za celý rok 2020 se nám nepodařilo pobyt uskutečnit. Objednávali a rušili jsme ho několikrát. Komunikovala jsem přímo s dodavatelem služby - majitelem sklípku a teď na konci roku po něm chtěla peníze zpět. Majitel sklípku mi sdělil, že od Slevomatu nedostal zaplaceno, a že mám peníze požadovat tam. Požádala jsem tedy o vrácení peněz Slevomat. Žádost byla kladně vyřízena, ale místo peněz nám byly na účet Slevomatu připsány kredity, které můžeme využít pouze na nákup na Slevomatu. Má na toto prodejce právo? Přece jsme platili normálními penězi, proto bych také ráda dostala zpět peníze.


Produkt

vrácení voucheru na Slevomatu


Požadované řešení

Místo kreditu chci zpět své peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 13:39, před 10 měsíci

Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 14:08, před 10 měsíci

Krásný den, paní Žitníková,

již jsme se společně spojily a situaci jsme společně s Vaší dcerou dořešily. Věřím, že je nyní vše v pořádku.

Přeji krásný den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 10:07, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:48, před 8 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.