Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#46682Násilné ukončení smlouvy o povinném ručení bez ohledu na dohodu se zákazníkem, riziko vzniku pohledávky u ČKP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 3 lety

Vladimir Skuta

Znění stížnosti

Kontaktoval jsem pojišťovnu s dotazem na postup při zrušení smlouvy o pojistce na auto. Byl mi zaslán k vyplnění "Formulář k ukončení pojistné smlouvy" přímo s hlavičkou Generali.
Vše jsem vyplnil a spolu s kopií techničáku odeslal dne 12.11.2020 pojišťovně s tím, že do kolonky "Ukončení pojistné smlouvy ke dni:" jsem výrazně uvedl datum 21.11.2020 (protože takto jsme si to s kupujícím ujednali v kupní smlouvě).
Dne 17.11.2020 mi pojišťovna zaslala "Informace k ukončení pojistné smlouvy", kde uvedli, že pojištění nechali zaniknout dnem 12. 11. 2020, a tedy zcela bez ohledu na mou žádost a zde požadované datum ukončení. Tím nás vystavila pojišťovna nutnosti řešit pokutu za každý nepojištěný den u ČKP, což je zcela nepřijatelné.
Okamžitě jsem kontaktoval pojišťovnu, celý problém vysvětlil a požádal jsem je, aby byla výpověď smlouvy stornována či upraveno datum zániku dle mé původní žádosti. Operátorka si vše zaznamenala a poprosila mě, abych počkal několik dní, než se to u nich prověří. Byl jsem si jistý, že se k věci postaví pojišťovna pro-zákaznicky a vše napraví.
Bohužel po týdnu jsem byl telefonicky kontaktován operátorkou Generali s tím, že to prošetřili a že tedy pojišťovna udělala všechno správně, chyba je prý na mé straně. Vysvětlil jsem obratem, že s tím nesouhlasím. Požádal jsem, aby se pokusili najít cestu, jak zákazníkovi vyhovět. Operátorka mi však sdělila, že všechny zákonné povinnosti pojišťovna provedla správně, a že mi tedy nepomohou.
Nejsem právník, takže z tohoto pohledu si nechám poradit.
Moje zkušenost se společností Generali Česká pojišťovna byla velmi nepříjemná - kromě finanční újmy (skrze ČKP) mě zejména překvapilo, jak arogantně pojišťovna jedná se zákazníky. Snaha pomoci zákazníkovi nulová, otřesné. Zejména v kontrastu s jejich lživými hesly jako "S námi v tom nejste sami" či "Každý z nás je jeden z vás".


Produkt

Povinné ručení (běžné)


Požadované řešení

Stačilo by ze strany pojišťovny posunout zánik pojistky na 21.11.2020, jak jsem od počátku písemně požadoval.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému