Počet nahlášených stížností: | 544 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 15. 11. 2020 jsem na https://www.icell.cz/ objednal a okamžitě online zaplatil zboží. Přišel mi automatický e-mail z iCell se shrnutím objednávky:
Objednávka na iCell.cz
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 1019018980
Datum: 15.11.2020
Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji:
Číslo účtu: 1771430011/3030
Variabilní symbol platby: 1019018980
Dodnes jsem zboží nedostal, z e-shopu jsem neobdržel žádnou další zprávu, kontaktní telefonní číslo uvedené v záhlaví webu https://www.icell.cz/ neexistuje.
2x Flipové peněženkové SUNFLOWER pouzdro pro LG G4 (H815) (dvě různé barvy)
Vrácení plné zaplacené částky na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Předem děkuji za rychlé vyřízení.
|
Tweet |