Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:544
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46689Nedodané zboží z e-shopu iCell

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2020, před 3 lety

Petr Šimík

Znění stížnosti

Dne 15. 11. 2020 jsem na https://www.icell.cz/ objednal a okamžitě online zaplatil zboží. Přišel mi automatický e-mail z iCell se shrnutím objednávky:

Objednávka na iCell.cz
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 1019018980
Datum: 15.11.2020
Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji:
Číslo účtu: 1771430011/3030
Variabilní symbol platby: 1019018980

Dodnes jsem zboží nedostal, z e-shopu jsem neobdržel žádnou další zprávu, kontaktní telefonní číslo uvedené v záhlaví webu https://www.icell.cz/ neexistuje.


Produkt

2x Flipové peněženkové SUNFLOWER pouzdro pro LG G4 (H815) (dvě různé barvy)


Požadované řešení

Vrácení plné zaplacené částky na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena. Předem děkuji za rychlé vyřízení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému