Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:492
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 106 stížnostech.

#46822Nedodanie objednaného tovaru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2020, před měsícem

Judita Pokorna

Znění stížnosti

Dňa 26.10.2020 som zaplatila zloženkou sumu 33.Eur 42 centov/podacie číslo30014/84008 BRATISLAVA 48 NA ADRESU firmy Ateli,s.r.o.Habrmannovo nám.5,312 00 PLZEŇ, odosielatel: Judita Pokorna za tovar, ktorý mi dodnes.../8.12.2020/ NEBOL DORUCENÝ.Verím, že sa mojou sťažnosťou budete seriózne zaoberat´ a očakávam Vašu správu.Vopred ďakujem za odpoveď´.S pozdravom Pokorná z Bratislavy.


Produkt

LAPAč CHLPOV DO PRAčKY TB 45,OSTATNý TOVAR SI NEPAMATáM


Požadované řešení

POžADUJE DODANIE TOVARU


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 13:53, před 4 dny

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm a) občanského zákoníku 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pro úplnost dodáváme, že společnost Ateli, s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách (dostupné z https://www.postazdarma.cz/obchodni-podminky), tudíž je třeba toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, bude tedy platit, že je vůči spotřebiteli neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a v procesu kontraktace není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, jasně a srozumitelně upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Společnost Ateli, s.r.o. je proto podle našeho názoru, bez ohledu na ustanovení jejích obchodních podmínek, v tomto vztahu prodávajícím. Obdobný závěr zastává i ADR České obchodní inspekce.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2021 11:22, před 3 dny

Dobrý den, paní Pokorná,

prosíme o informaci, které přesně zboží z objednávky č. 1100627740 Vám zatím nebylo doručeno. Situaci poté prověříme. Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na zákaznické lince + 420 371 140 216.

Děkujeme.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz


Judita Pokorna

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.1.2021 19:50, před 3 dny

Hodnocení:

Komentář: ´DAKUJEM ZA VYBAVENIE MOJEJ SŤAŽNOSTI...TOVAR SOM OBDRŹALA O NIEKOĽKO DNÍ...STAťčILO POčKAŤ, NEUVEDOMILA SOM SI,žE ZO ZAHRANIČIA TO TRVÁ DLH´šIE.pOKORNá