Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46859Nevrácené peníze za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před měsícem

Lenka Kovářová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží a ihned uhradila. Zboží mi ale nedorazilo. Odstoupila jsem od kupní smlouvy, objednávka mi byla stornována, ale peníze mi doposud vráceny nebyly.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2020 11:26, před měsícem

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2021 16:49, před 18 dny

Spotřebitelka nám sdělila, že je věc vyřízena a peníze ji byly vráceny. Stížnost proto uzavíráme.