Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#46860Nedodane zaplacene zbozi, nekomunikace, nefunkcni tel.kontakt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2020, před 3 měsíci

Linda Haneskova

Znění stížnosti

Linda Haneskova


Produkt

Objednala jsem a zaplatila autokameru. Prisel pouze potvrzovaci mail. Po tydnu jsem zkousela volat na uvedeny kontakt, cislo vypnute, tak jsem napsala mail s dotazem na mou objednavku. Prisla automaticka odpoved. Pak prisel dalsi mail s omluvou, ze kameru nemaji a nabidli mi dalsi dve, samozrejme drazsi. Souhlasila jsem s jinou variantou a napsala, ze doplatek zaplatim pri prevzani zbozi. Dale uz se nikdo neozval. Odstoupila jsem tedy od smlouvy a zazadala o vraceni penez.


Požadované řešení

Zadam o vraceni penez do 14 dnu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 19:29, před 2 měsíci

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 23:19, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.