Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:247
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#46970Neproplacení nákladů( poštovného) za reklamaci

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2020, před měsícem

Marie Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den,
4.11.2020 mě přišlo objednané zboží, bez jakéhokoliv návodu. Znoží jsem ihned vyzkoušela, ale bylo nefunkční. Po zavolání na linku a vyjádření, že ho mám poslat zpět, to jsem uděla ješě tentýž den.K balíku bylo přiděleno reklamační číslo a průvodní dopis s popisem reklamace a z žádostí o výměnu nebo vrácení peněz s tím, že budu žádat o proplacení poštovného.
Zboží bylo vyměněno, ale již od 19.11, kdy jsem odeslala mailem žádost o vrácení ceny poštovného, které jsem musela zaplatit. Po několika urgencí, mě bylo sděleno, že poštovné neproplácí- to bych chápala kdybych chtěla zboží vrátit, ale já ho pro nefunkčnost reklamovala.
Viz dnešní vyjádření:

Jana (Vigoshop)
13. 12. 2020 14:25 SEČ

Dobrý den,

bohužel náklady na dopravu neproplácíme, uvádíme to v obchodních podmínkách.

S pozdravem,
Jana Malá

Ještě bych si dovolila podotknout, že se nikdo neobtěžoval mě zaslat přijetí reklamace a její písemnou podobu, pouze číslo, které ksem měla uvést na balíKu.


Produkt

Zamítnutí proplacení mnou vynaložených nákladů pro vyřízení uznané reklamace


Požadované řešení

Zaplacení poštovného ve výši 99,- na účet uvedený v mailové komunikaci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2020 07:22, před měsícem

Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.