Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#46980Storno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2020, před 3 měsíci

Nikola Halaničová

Znění stížnosti

Dnes, 14.12.2020 som 9:21 objednala tovar a následne o 11:00 som požiadala o výmenu tovaru, žiadna reakcia, snažila som sa kontaktovať telefonicky, po pol hodine som to vzdala a požiadala o storno a vrátenie peňazí, žiadna reakcia,žiadam teda o vrátenie, za hodinu a pol vám nemohli vzniknúť veľké finančné náklady a keďže som okamžite reagovala tak chcem vrátiť celú sumu. Číslo mojej objednávky je 2310070407. Chcela som to riešiť v kľude ale po prečítaní všetkých sťažnosti a veľkého množstva prípadov som ochotná podať aj trestné oznámenie, keďže som objednala za viac ako 50 eur. Keď to nevyriešime tak pôjdem súdnou cestou


Požadované řešení

Vrátenie peňazí a potvrdenie storna


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 13:05, před 2 měsíci

K postavení společnosti ve vztahu se spotřebitelem:
Společnost LUNZO s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako zprostředkovatel, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je třeba toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, bude tedy platit, že je vůči spotřebiteli neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a v procesu kontraktace není spotřebitel na fakt, že nejedná s prodejcem, nýbrž pouze se zprostředkovatelem, jasně a srozumitelně upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Společnost LUNZO s.r.o. je proto podle našeho názoru, bez ohledu na ustanovení jejích obchodních podmínek, v tomto vztahu prodávajícím.

K odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem:
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm a) občanského zákoníku 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

K dozorovým orgánům:
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.