Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:247
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#47029Obdrželi jsme světlo moon light - není doklad - máme poslat na ČOI nebo zašlete doklad ?

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2020, před měsícem

rené Hybner

Znění stížnosti

Obdrželi jsme světlo moon light - nemáme k němu doklad - máme poslat na ČOI nebo zašlete doklad ?
René hybner
cena včetně dobírky 683 Kč


Produkt

moon light


Požadované řešení

prosíme poslat doklad


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 20:16, před 19 dny

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.