Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:373
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

89%
11%
Toto skore je založeno na 29 stížnostech.

#47050Neoprávněné účtování služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2020, před 3 lety

Josef Frčo

Znění stížnosti

Chci podat stížnost na firmu ComGate Payments a.s. kvůli podvodnému jednání. Bez mého vědomí byla dne 12.12.2020 z mého mobilu odeslána SMS zpráva ve tvaru „VYCISTI 339256 Zastavit spam a reklamy“ na číslo 90309. Následně mi byla naúčtována u operátora T-mobile částka 99,- Kč za SMS - platební služby, a z telefonního čísla 90309099 jsem obdržela SMS s potvrzením platby pro službu Silentium a odkazem kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila, ani jsem o žádnou službu nežádala! Na internetu jsem zjistila, že jsou stovky stejně postižených lidí, kteří přišli i o tisíce korun. Dokonce se dějí roky tyto: jak je uvedeno ve Vyjádření dTestu „agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele“. To nedokáže nikdo tyto šmejdské praktiky zastavit a potrestat?


Požadované řešení

Vrátit neoprávněně naúčtovanou částku 99,- Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému