Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 18.11.2020 jsem odesílal balík přes zásilkovnu, konkrétně jsem vracel mobilní telefon do obchodu Datart, kvůli nespokojenosti ve lhůtě 14ti pracovních dnů. Zásilkovna předala balík společnosti Intime. 25.11.2020 byla moje zásilka přijata na depo. Volal jsem tam již 2x, řekli mi, že mam vydržet, a že po mojí zásilce vyhlásily pátrání, ale do dnešního dne 16.12.2020 se pořád nic neděje. Mobilním telefonem je Samsung A31 v hodnotě 6826kč spolu s ochranným krytem v hodnotě 280kč, celková částka je 7106kč.
Číslo zásilky: 50700875560
Požaduji, aby zásilka byla buď: doručena, poslána zpět a nebo nahrazena finančně.
50700875560
Požaduji, aby zásilka byla buď: doručena, poslána zpět a nebo nahrazena finančně.
|
Tweet |