Společnost


life & furniture s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#470963 měsíce mají vaše peníze a vy zboží nemáte (po 3 měsících dodali jiné zboží - pracovní stůl místo jídleního a stále nebyli schopni zajistit náhrad, ač jsem několikrát urgovala, protože stůl potřebuji do Štědrého dne)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2020, před měsícem

Viola Hejlova

Znění stížnosti

Eshop Designovynabytek OPRAVDU NEDOPORUČUJI, a ráda bych se podělila o svoji zákaznickou zkušenost:
18.9. jsem si objednala jídelní stůl a dvě židle (avizovaná doba dodání 30 dní, stůl jsem chtěla na Vánoce, takže 30 dní bylo akceptovatelné)
30.10. jsem se připomněla, že uplynula dodací lhůta a kdy mohu doručení stolu očekávat, že bych jej měla ráda na Vánoce,
Eshop se mi omluvil, že stůl zapomněl objednat a že tedy pokud mám zájem, že mi ho v průběhu dalších 30 dní doručí, souhlasila jsem (jako kompenzaci mi nabídli vrácení ceny dopravného, souhlasila jsem - ovšem platba na účet už ve slíbeném termínu neproběhla, takže jsem urgovala a poslali až po urgenci),
3.12. jsem opět urgovala eshop, kdy mohu objednávku očekávat,
4.12. mi bylo řečeno, že už mají stůl a čekají pro změnu na židle,
11.12. už mi začala s blížícími Vánocemi docházet trpělivost, takže jsem prosila o zaslání alespoň stolu samotného, že na židle tolik nespěchám,
14.12. mi bylo řečeno, že je objednávka expedována,
15.12. opravdu dorazila - kurýr mi tu nechal vyztuženou europaletu paletu +15kg, a 35kg krabici se zcela JINÝM stolem, který eshop ani neměl v nabídce!
16.12. jsem si po několika telefonátech vyprosila dodávku správného stolu a odvoz palety a špatného stolu,
17.12. měl přijet jejich firemní kurýr…čekala jsem celé dopoledne doma a těsně před obědem mi přišel e-mail, že dnes NIKDO NEPŘIJEDE, mám tu tedy 50 kg balík a objednaný stůl NIKDE
Nedoporučuji!


Požadované řešení

Požadovala jsem odvoz 15kg palety a 35kg jiného stolu, který jsem si musela vytáhnout do bytu - mám tedy doma vyztuženou europaletu a krabici s pracovním stolem.
Dnes dopoledne měl přijet jejich firemní kurýr a věci si odvézt, a přivézt mi správný stůl = takto by mi řešení situace vyhovovalo.
Bohužel nikdo nepřijel, ač jsem čekala doma. Dali mi to vědět e-mailem těsně před obědem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2020 14:42, před měsícem

Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2021 12:44, před 18 dny

Spotřebitelka nám sdělila, že jí byla nakonec nabídnuta kompenzace, a případ tedy nakonec byl uzavřen s dobrým koncem. Stížnost proto uzavíráme.