Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:544
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47119Nedodání zaplaceného zboží iCell

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2020, před 3 lety

Gabriela Černá

Znění stížnosti

Dobrý den,

11/12/2020 jsem objednala a obratem převodem zaplatila zboží přes internetový obchod iCell. Přišlo potvrzení o přijetí objednávky. Od té doby žádná komunikace. Číslo uvedené na stránkách neexistuje. Na email neodpovídají.


Produkt

Flipové peněženkové pouzdo pro Samsung Galaxy M11 - modré


Požadované řešení

Ráda bych, aby s nimi byla možná komunikace a proběhla od nich reakce, abych s nimi mohla danou situaci řešit. Ráda bych objednané a zaplacené zboží ráda obdržela. Měla jsem ho jako dárek na Ježíška.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému