Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám stížnost ohledně odmítnutí zákaznické karty v mobilu na prodejně v Hodoníně 18.12.2020. Bylo mi řečeno, že se jedná o nařízení, které musí paní prodavačka dodržovat (což naprosto chápu).
Nicméně nechápu nesmyslnost tohoto nařízení. Zákaznické karty jsou na jméno, a každý má povinnost mít u sebe občanku. Je opravdu takový problém ověřit, zda se jméno shoduje, případně vymyslet jiný způsob ověření?
V dnešní době je takové nařízení krokem hodně zpátky. Neznám nikoho, kdo by u sebe nosil desítky zákaznických kartiček.
Objasnění nesmyslnosti nařízení + další postup, nový systém zákaznických karet, apod.
|
Tweet |