Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47145Mobile-maestro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2020, před 2 lety

Božena Byrtusová

Znění stížnosti

Naskočila mi reklama od O2, jen jsem chtěla zrušit, klikla jsem na poličko a hned mi naskočil souhlas s platbou 99,- Kč týdně. Ihned jsem kontaktovala O2 a žádala o zablokovaní plateb třetí stranou. Volala jsem na číslo 255786515 a žádala o zrušení. Lámanou češtinou na mě mluvil automat. Poslala jsem okamžité odstoupení od smlouvy na e-mail: mobilemaestro.czsilverlines.inso, http://mobile-maestro.com/cz/

Na firmu se nejde dovolat. Vůbec nevím, co mám dělat, zda zruší platbu. Bylo by potřeba, aby tuto službu okamžitě zablokovali.

Božena Byrtusová


Požadované řešení

AŤ SI DAJÍ POZOR VŠICHNI POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍCI, HLAVNĚ SENIOŘI. BYLO BY POTŘEBA TUTO FIRMU ZABLOKOVAT.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2020 23:51, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 23:25, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.