Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47145Mobile-maestro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2020, před 3 lety

Božena Byrtusová

Znění stížnosti

Naskočila mi reklama od O2, jen jsem chtěla zrušit, klikla jsem na poličko a hned mi naskočil souhlas s platbou 99,- Kč týdně. Ihned jsem kontaktovala O2 a žádala o zablokovaní plateb třetí stranou. Volala jsem na číslo 255786515 a žádala o zrušení. Lámanou češtinou na mě mluvil automat. Poslala jsem okamžité odstoupení od smlouvy na e-mail: mobilemaestro.czsilverlines.inso, http://mobile-maestro.com/cz/

Na firmu se nejde dovolat. Vůbec nevím, co mám dělat, zda zruší platbu. Bylo by potřeba, aby tuto službu okamžitě zablokovali.

Božena Byrtusová


Požadované řešení

AŤ SI DAJÍ POZOR VŠICHNI POTENCIONÁLNÍ ZÁKAZNÍCI, HLAVNĚ SENIOŘI. BYLO BY POTŘEBA TUTO FIRMU ZABLOKOVAT.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému