Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:269
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#47208Neoprávněna fakturace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2020, před měsícem

Kristýna Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 19.12. jsem zakoupila zboží přes eshop www.starnails.com a byla jsem přesměrována na platební bránu. Platba ovšem byla ve prospěch společnosti ComGate Payments, a. s.,nikoliv ve prospěch eshopu, kde jsem zboží zakoupila!


Požadované řešení

Žádám o navrácení celé částky, kterou mi společnost neoprávněně nauctovala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2021 16:57, před 18 dny

Předně spotřebitelku upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2021 10:13, před 18 dny

Dobrý den, pokud jste zboží neobdržela, kontaktujte přímo e-shop www.starnails.com, kterému byla platba připsána.
Společnost Comgate provozuje platební bránu, platba skrze platební bránu je připsána na náš účet z důvodu zabezpečení a vyplácena danému e-shopu.
Hezký den, ComGate Payments


Kristýna Dvořáková

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.1.2021 10:29, před 17 dny

Hodnocení: