Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:247
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#47260Neúplná objednávka, chybí daňový doklad, nulová komunikace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 24 dny

Veronika Špačková

Znění stížnosti

Dobrý den, přítel mi k vánocům objednal kulmu z této stránky. Zaplatil i za překvapení navíc. Dnes byl balík doručen ale samozřejmě chybí zaplacené překvapení na víc. Produkt byl dodán bez daňového dokladu a bez českého návodu. Volala jsem na infolinku ale spojit se s někým je velký problém. Psala jsem tedy na Fb stránky kde jsem dostala odpověď ať napíšu na email. Ale po přečtení stížností to vypadá že nemá cenu asi ani nějaký email psát. Na Fb jsem byla tedy zablokována a nemohu dál se stránkou již komunikovat. Přidávám se tedy k dalším stížnostem ať si lidi dávají pozor a neposílají zbytečně své peníze!
Email zkusím i tak napsat ale myslím že peníze zpět stejně nedostaneme.
Je tedy v případě nekomunikace ze strany společnosti nějaká možnost předat toto na ČOI? Nebo jak má člověk nejlépe postupovat? Děkuji


Produkt

Kulma na vlasy


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2020 23:22, před 22 dny

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.