Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:166
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#47270Zboží má přes 10 vad, obchod nechce vrátit peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2020, před 3 lety

Andrej Bobrov

Znění stížnosti

Dobrý den,

10.10 jsem na svém počítači zpozoroval podivné chování stroje. Okamžitě jsem kontaktoval svého technika pro kontrolu sw a následující diagnostiku.

Bohužel na základní desce přístroje byl zkrat, který poškodil mnohonásobné elektronické součástky přístroje. Doporučení bylo přistroj vrátit nebo minimálně požadovat nový stroj.

Na prodejně jsem popsal vady, a do popisku jsem uvedl více než 10 vad i když jích bylo více a uvedl jsem také, že požadují odstoupení od smlouvy.

Po 3 týdnech mi přišla zásilka, po otevření jsem zjistil, že se jedná o reklamované zboží. Na zboží byli opravené dle protokolu pouze 2 vady (5 souvisejících). S takovou reklamací jsem nesouhlasil a okamžitě poslal zboží zpět. Bylo to v době, kdy obchody byli zavřené.

Po dalších 3 týdnech mi přišla znovu zásilka, šlo o notebook a tentokrát byli opravené další 2 vady (7 souvisejících) ale pořád nebyl opraven dle potřeby. Na displeji byl stále propálený obrazový bod, napájecí zdroj stále nebyl stabilní v napájení, odlepoval se displej a další.

Proto jsem znovu šel na prodejnu zboží vracet a zdůvodnil jsem také ty vady a odvolal na reklamační řad EW.

Během reklamace jsem poukázal na předešlé protokoly a veškeré chyby zboží, které jsem reklamoval 13.10 a také jsem začal si stěžovat, že už jsou to skoro 2 měsíce co nemám pracovní počítač.

Protože jsem byl jistý, že na počítači jsou další skryté závady, na které mi technik poukázal jsem uvedl pouze 4.

Včera mi přišla zpráva, že moje reklamace byla oprávněně zamítnuta. Po odvolání na email mi bylo sděleno, že zboží je opraveno (displej a další). Kontaktoval jsem prodejce a uvedl, že požadují odstoupení, protože tam jsou další závady a nechci zboží opravovat 3 měsíce.

Tedy jde o neustále klamání mě, jak při prodeji, že mohu nakupovat na firmu za zcela totožných podmínek jako na fyzickou osobu (navíc jsem chtěl zboží koupit na fyzickou osobu, ale prodejce usvědčil, že to nemá žádný vliv na záruky).

Pořád ale v případě více než 10 chyb mám právo na odstoupení tak nebo tak. Proč mi ale prodejce sděluje, citují:

nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká z důvodu nenaplnění podmínek: 3 stejné, nebo 4 různé, uznané reklamace s výměnou materiálu.
Reklamace R000412118 byla uznána, výrobek máte opravený a připravený k vyzvednutí na pobočce EW Nové Butovice.

Děkují za odpověď,

téměř 3 měsíce jsem bez přístroje. Nakoupil jsem pro maminku téměř totožný ten samý týden a tam žádná vada ani reklamace není.

Vůbec se mi nelíbí, že prodejce porušuje své vlastní smluvní podmínky a uvádí mě do omylu.

Nyní mi prodejce nabízí vyzvednutí zboží na prodejně, že je opravené. TZN na papíře opravený není, ale dle slov opravený je. Celé to je velmi podivné jednání a proto podávám stížnost.

Hezké svátky! Předem děkují

S pozdravem,
Bc. Andrej Bobrov


Produkt

Reklamace počítače Lenovo Legion (více než 10 vad) prodejce nechci vrátit peníze


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému