Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 21.11. jsem reklamoval sluchátka od mobilního telefonu iPhone X. V reklamačním protokolu jsem uvedl 4 závady současně. Jednalo se o vady: U sluchátek vypadává zvuk při mírném pohybu kabelu. Na sluchátkách nefunguje tlačítko na příjem hovoru, přehrávaní hudby. Nefunguje mikrofon. Pokud se pohne kabel sluchátek tak se sami přepínají skladby nebo vypne hovor. Požadoval jsem odstoupení od smouvy z důvodu 3 a více vad zároveň. Tato reklamace byla uznaná, ale vyřízena dodáním nových sluchátek. Na prodejně mi bylo prodejci vyvracováno mé rozhodnutí odstoupit od smlouvy různými, dle mého názoru, nesmyslnými odůvodněními. Jako, že se to na příslušenství nevztahuje, že se nejednalo o 3 za sebou uznanými reklamacemi a tak dále. Jelikož jsem se s prodejci neshodl, přímo na prodejně jsem s managerem prodejny sepsal stížnost směrovanou na Ombudsmana Datart. Ten mi před několika dny odpověděl, že odstoupení od smlouvy není možné, protože případná vada elektronické části může mít u zboží více projevů. Dle odborného posouzení dodavatele se u Vašich sluchátek jednalo o jednu vadu, která byla výměnou odstraněna a z toho důvodu nebyl uznán nárok na odstoupení z důvodu vícečetnosti. Vámi popsané obtíže byly symptomy této výrobní vady. Tato vada mi ale nebyla řečena, dle mého názoru ale na vrácení peněz nárok mám, z důvodu uznané reklamace mnou uvedených 4 vad zároveň. To, že servis napíše, že se jedná o jednu a že ostatní jsou pouze symtomy? To se mi nezdá. Rád bych to vyřešil smírnou cestou.
iPhone X Vesmírně šedý
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |