Počet nahlášených stížností: | 330 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dnes jsem obdrzel "preposlanou" fakturu za registraci na Vasich strankach, za naslednou podporou, informace, ktere mi mely byt udajne zaslany.
Rad bych k teto veci uvedl, ze :
- registracni formular byl odeslan se zajmem o bezne, dobrovolne (ne exekucni aukce), ktere uvadite, jsou zdarma
- jiz pri vyplneni registracniho formulare, bylo primo do formulare uvedeno, ze nemame zajem o exekucni drazby, nybrz o dobrovolne aukce
- neobdrzeli jsem zadnou podporu, ani jakekoli dokumenty (at uz fyzicky, nebo emailem), ktere jsou v textu faktury uvadeny
- ucet dle meho nazoru nebyl ani aktivovan pozadovanym aktivacnim kodem, ktery mi byl zaslan do emailove schranky
- inzerat, na zaklade ktereho jsme reagovali, byl jiz behem procesu registrace z volne pristupneho inertniho serveru stazen a cela vec se pro nas tak stala bezpredmetnou
Z vyse uvedeneho tedy zadame o zruseni registrace ale i pozadavku uhrady registracniho poplatku.
dekuji a s pozdravem
Ing. Rudolf Rejfir
nebyla poskytnuta zadna podpora, dokumenty, pokud se nepletu, resime vec 3 mesice zpet, registraci jsem ani nedokoncil potvrzenim proklikavaciho akceptacniho odkazu
zruseni pozadavku uhrady poplatku za poskytnute sluzby a dokumenty, ve vysi 5.000,-
|
Tweet |