Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#47396Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2021, před 3 lety

Petr Barbořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.9.2020 jsem ve společnosti CZC.cz zakoupil sluchátka Asus TUF Gaming H3, přes hlavu herní mikrofon, černý, pod číslem faktury 1120360716. Dne 22.11.2020 jsem tyto sluchátka reklamoval z důvodu nefunkčnosti mikrofonu, na partnerské prodejně společnosti CZC.cz v NB Servis Dejvice (příloha č.2). Následně dne 27.10.2020 přišel informativní email od společnosti CZC.cz RMA 20037158 (příloha č.3), že zboží bylo doručeno na centrálu a bude odesláno do autorizovaného servisu. Na uvedeném RMA bylo uvedeno popis závady, stav sluchátek a také obsah balení (Nikde zmínka že by něco chybělo). Dne 26.11.2020 dorazil email s vyřízením reklamace RMA 20037158, kde je uvedeno, že reklamace je uznána a vyřízení reklamace proběhne vrácením peněz za zboží (příloha č.3). Podotýkám že již po uběhnutí 30 denní lhůty na vyřízení reklamace.

Dne 28.11.2020 již po ukončené reklamaci přišel email ze zákaznického centra od zaměstnance Markéty Horňákové, kde uvádí, že u reklamovaného zboží chybí kabel s kombinovaným 3,5mm audio konektorem, na který jsem odpověděl, že zboží jsem reklamoval kompletní (viz. RMA kde není uvedeno, že by něco chybělo) a není možné, aby zmíněný kabel u reklamovaného zboží chyběl. Když do dvou dnů nepřišla odpověď tak jsem dne 30.11.2020 ve 13:18 volal na zákaznickou linku kde mi paní odpověděla, že vše je v pořádku a peníze do 14 dnů dorazí na můj uvedený účet. S jakým podivem jsem dne 5.12.2020 otevřel email kde od jiného pracovníka zákaznického centra pana Tomáše Štrégla přišla odpověď, že na dodání zmíněného příslušenství společnost CZC.cz trvá. Následně jsem do společnosti znovu telefonoval a jiný pracovník potvrdil toto stanovisko.
Dne 29.12.2020 přišel email kde byl pouze Opravný daňový doklad č. 1620065082 (příloha č.4) kde je uvedena věta:
Výše částky dobropisu byla stanovena dohodou s ohledem na aktuální stav v době vrácení zboží.
Vrcholem bylo za další dva dny, dne 31.12.2020 od paní Ireny Mrázkové o dodání zmíněného kabelu. V příloze byl již i opravný daňový doklad č.: 1620065082 (příloha č.5) kde už byla věta poupravena na:
V době splatnosti tohoto opravného dokladu dojde k odbornému posouzení vraceného zboží, na jehož základě může být dodatečně naúčtován poplatek za opotřebení a uvedení zboží do původního stavu v jiné výši, než je uvedená v době vystavení tohoto opravného dokladu
Po celou dobu reklamační lhůty mě nikdo nekontaktoval a ani nebylo uvedeno ve zmíněném RMA 20037158, že obsah není kompletní, což samozřejmě ani nemohl, když jsem obsah zasílal kompletní včetně údajně chybějícího kabelu. Následně po uplynutí reklamačního řízení, kdy společnost CZC.cz potvrdila nárok na vrácení začali chodit zmíněné emaily ohledně chybějícího kabelu.
Na závěr bych uvedl, že balení jsem odeslal kompletní včetně zmíněného kabelu a tím že mne po celou dobu reklamační lhůty nikdo nekontaktoval, tak tím pádem beru tento krok od společnosti CZC.cz jako účelový, s tím vyhnout se proplacení částky za zmíněné sluchátka.
Vzhledem k tomu, že od konce reklamační lhůty uběhl více jak měsíc, a já stále nemám peníze na které mám nárok, beru toto chování společnosti CZC.cz jako obohacení na můj úkor a tímto vyzývám společnost CZC.cz v souladu s § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, k vrácení částky ve výši 1499,- Kč na číslo účtu 192173044/5500, a to nejpozději do 14 dnů od doručení této výzvy.
Děkuji a přeji
Pěkný den


Produkt

Kod produktu: 270102 Sluchátka Asus TUF Gaming H3, přes hlavu, herní, mikrofon, černá/modrá


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému