Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#47403Nedodané zboží a opakované výzvy k zaplacení, i když byl tovar již zaplacen.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2021, před 2 měsíci

Marian Mereš

Znění stížnosti

Pred vianocami 16.12.2020 som si objednal tovar v hodnote 84,91 €.
Uhradil som tovar okamžite a čakal na odpoveď. Platba z mojej banky prešla úspešne. Po niekoľkých dňoch mi prišla výzva na uhradenie objednávky. Kontaktoval som e-mailom obchod, posielal kópiu výpisu, no neodpovedajú, alebo odpíšu po dlhej dobe aby som kontaktoval tam a tam. Telefonicky sa s nimi nedá spojiť. Nemám ani info o došlej úhrade, ani tovar.


Produkt

fingerboardy 2 ks, fotobatoh 1 ks, lenivý hrnček 1 ks


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2021 14:24, před 2 měsíci

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2021 17:36, před měsícem

Dobrý den,
zákazníkovi již bylo odpovězeno emailem.
Nebyl zadán variabilní symbol či jakýkoliv identifikátor platby.
Nemohli jsme tedy objednávku spárovat s vaši platbou.

Krásný den přeje Leona Veselá.


Marian Mereš

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2021 18:23, před měsícem

Dobrý deň.

Od mojej prvej výzvy na prezistenie veci, ktorú som spoločnosti Lunzo zasielal 21.12.2020 do teraz som nedostal žiaľ žiadnu informáciu o tom či sa podarilo platbu nájsť. Posielal som 4 e-maily, kde som prikladal zakaždým potvrdenie o prešlej platbe, komunikoval som priamo cez FB messenger, a doteraz sa "spoločnosť Lunzo" nijako konkrétne nevyjadrila, a nepodala mi žiadne relevantné informácie o platbe. Keďže platba sa mi nevrátila, a údaje som niekoľko krát skontroloval, a sú v poriadku, tak mám za to, že sa snažia len naťahovať čas. V iných e-shopoch komunikujú oveľa rýchlejšie a dávajú konkrétne odpovede. Platbu som uhrádzal na základe vygenerovaného QR kódu priamo na stránke Lunzo, ktorý sa mi zobrazil po odoslaní objednávky. Takže ak tam nebol variabilný symbol, majú niečo zle naprogramované. Niesom spokojný s rýchlosťou komunikácie a s odpoveďami. Za takú dlhú dobu nieje jedna firma schopná nájsť a skontrolovať platbu ? Pri toľkých sťažnostiach na spoločnosť Lunzo mi nieje jasné, ako môžu pri takejto neschopnosti ešte poskytovať služby. Žiadam o čo najrýchlejšie potvrdenie platby a riešenie sporu.
M. Mereš

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 11:45, před měsícem

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 13:15, před měsícem

Dobrý den, zákazníkovi již bylo odpovězeno emailem. Nebyl zadán variabilní symbol či jakýkoliv identifikátor platby. Nemohli jsme tedy objednávku spárovat s vaši platbou.
Bohužel nerozumím jaké další vyjádření byste očekával, při platbě nebyl zadán variabilní symbol.
Tento spor je pro nás tímto uzavřen.
Krásný den přeje Leona Veselá.


Marian Mereš

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2021 13:57, před měsícem

Dobrý deň.

Ano, spoločnosť po dlhej odmlke začala komunikovať a našla konečne stratenú platbu.
Medzitým však poslala vyjadrenie, že časť tovaru už údajne nieje k dispozícii a peniaze za tento nedostupný tovar mi zaslali na účet. Druhú časť objednávky mi zašlú do 15-45 dní.
Takže ja spor považujem za stále otvorený a čakám na tovar a spomínané vrátenie peňazí. Keď bude vec v poriadku, budem považovať spor za uzavretý obojstranne.

Ďakujem.

Zatiaľ s pozdravom M. Mereš


Marian Mereš

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2021 13:57, před měsícem

Dobrý deň.

Ano, spoločnosť po dlhej odmlke začala komunikovať a našla konečne stratenú platbu.
Medzitým však poslala vyjadrenie, že časť tovaru už údajne nieje k dispozícii a peniaze za tento nedostupný tovar mi zaslali na účet. Druhú časť objednávky mi zašlú do 15-45 dní.
Takže ja spor považujem za stále otvorený a čakám na tovar a spomínané vrátenie peňazí. Keď bude vec v poriadku, budem považovať spor za uzavretý obojstranne.

Ďakujem.

Zatiaľ s pozdravom M. Mereš

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.