Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4743Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2014, před 9 lety

Martina Línová

Znění stížnosti

Dobrý den, u cestovní kanceláře jsem si zakoupila zájezd o Egypta k moři. Po příjezdu jsme byly ubytováni v hotelu u kterého moře nebylo, pouze laguna. Koupání v otevřeném moři nebylo možné. Italské klienty hotel vozil hotelovým autobusem k vedlejšímu hotelu,kde se mohli koupat, nám tuto možnost nabídli pouze jednou za celý pobyt (12 dní). Při schůzce s delegátem jsem se ho zeptala, zda by se zde koupal, bylo mi řečeno, že on tu není od koupání,ale v práci. Tím z jeho strany byla celá situace vyřešena.
Současně jsem u této cestovní kanceláře řešila další reklamace: hluk v místě pobytu, stavělo se zde molo pro přístup do moře. Toto molo mělo 132 pilířů a ještě stále nebyl jeho konec v moři.
Po návratu jsem se obrátila na cestovní kancelář,kde jsou zájezd reklamovala. Z cestovní kanceláře mi bylo zasláno stanovisko: cestovní kancelář vše ověřovala na místě v hotelu a vše konzultovala s delegátem, který nám údajně nabízel jiný hotel. Stanovisko cestovní kanceláře je absurdní, delegát nám nikdy tuto možnost nenabídl.


Požadované řešení

Vrátit peníze za zakoupený zájezd.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému