Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u cestovní kanceláře jsem si zakoupila zájezd o Egypta k moři. Po příjezdu jsme byly ubytováni v hotelu u kterého moře nebylo, pouze laguna. Koupání v otevřeném moři nebylo možné. Italské klienty hotel vozil hotelovým autobusem k vedlejšímu hotelu,kde se mohli koupat, nám tuto možnost nabídli pouze jednou za celý pobyt (12 dní). Při schůzce s delegátem jsem se ho zeptala, zda by se zde koupal, bylo mi řečeno, že on tu není od koupání,ale v práci. Tím z jeho strany byla celá situace vyřešena.
Současně jsem u této cestovní kanceláře řešila další reklamace: hluk v místě pobytu, stavělo se zde molo pro přístup do moře. Toto molo mělo 132 pilířů a ještě stále nebyl jeho konec v moři.
Po návratu jsem se obrátila na cestovní kancelář,kde jsou zájezd reklamovala. Z cestovní kanceláře mi bylo zasláno stanovisko: cestovní kancelář vše ověřovala na místě v hotelu a vše konzultovala s delegátem, který nám údajně nabízel jiný hotel. Stanovisko cestovní kanceláře je absurdní, delegát nám nikdy tuto možnost nenabídl.
Vrátit peníze za zakoupený zájezd.
|
Tweet |