Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47449Bez reakcí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2021, před rokem

Kateřina Obadalová

Znění stížnosti

Dnes jsem si objednala zboží(bundu) přes stránku diamido.cz, jenže bohužel jak sem ji objednávala ja blbec si nepřečetla OP... nic méně psali že kdybychom chtěli s cimkoliv poradit, ať odpovíme na email, ze jsou tady pro nás 8-18:00, tzn.že jsem psala email s žádostí o storno objednávky a vůbec nikdo nereaguje. Byla bych ráda za vyřešení storna a dostala své peníze zpět, neřeknu kdyby to byla 100,- ,ale je to bohužel více.


Produkt

Zimní bunda mckayla


Požadované řešení

Dle mého úsudku, by měli odpovídat na emaily, popřípadě by tam mělo být uvedeno tel.číslo, ktere bohužel není. Storno objednávky se řeší ihned po odeslání objednávky, nehledě na to, že by tam melo byt aspoň napsáno, storno, ale nic takového není a neexistuje.Tudíž za mě, bych požadovala storno objednávky a navrácení peněz na můj účet. Ovšem každý si může ihned po odeslání uvědomit, dejme tomu že si nedopatřením objednal špatnou velikost,nebo se preklikl, či v mém případě i nepřečtení OP, které se mi tedy nelíbí avšak dle recenzí je tento eshop bohužel podvodnickeho typu. Jakmile ale dojde k takové věci, ze zákazník žádá o storno, mělo by mu být vyhověno a hlavně zodpovězeno na (mé 3 )emaily, ktere sem zaslala vcukuletu hned po mé urychlene objednávce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 17:49, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Právo odstoupit od smlouvy má za použití logického a euro konformního výkladu spotřebitel i ještě před samotným převzetím.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval. Pokud spotřebitel zboží ještě vůbec neobdržel, tuto povinnost logicky nemá.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 22:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.