Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47487Neoprávněná platba kartou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před měsícem

Libuše Malá

Znění stížnosti

Dne 22.12.2020 mi bylo z kreditní karty sraženo 600 Kč. Žádnou službu ani zboží jsem si neobjednala.


Produkt

Nevím


Požadované řešení

Vystavení dokladu o přijetí částky 600 Kč za zboží či službu o které nevím nebo vrácení 600 Kč na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2021 12:46, před měsícem

Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.

Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2021 09:54, před měsícem

Uživatelka nás kontaktovala pomocí našeho kontaktního formuláře na webové stránce.
https://www.duponti.com/kontakt-cz/

Stížnost tedy řešíme přímo s uživatelkou

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 10:30, před měsícem

Na základě sdělení společnosti stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla stížnost uzavřít.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 12:30, před 14 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.