Společnost


DOMEO KOUPELNY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47639Nedodani zaplaceneho zbozi, nevraceni zalohy, spatna komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 7 měsíci

Jakub Jeřábek

Znění stížnosti

V cervenci objednany sklenene dvere a zaplacena zaloha vyssi desitky tisic, dodaci lhuta mela cinit 2 mesice. Po 3 mesicich dorazily dvere spatne vyrobene, to same se opakovalo jeste jednou. Po odstoupeni od smlouvy nereaguji na zadost o vraceni zalohy jiz temer mesic.


Produkt

Sklenene posuvne dvere vcetne zarubni a madel


Požadované řešení

Vraceni zalohy a uhrada penale za zpozdeni, zaplaceni uslych uroku ze zalohy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2021 13:43, před 6 měsíci

Bylo-li odstoupení provedeno na základě zákonného nebo smluvního předpokladu, je společnost povinna vrátit spotřebiteli peněžní prostředky bez zbytečného odkladu. Neučiní-li tak, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (§ 2991 občanského zákoníku).

Nevydá-li společnost peněžní prostředky, může ji spotřebitel před zahájením soudního sporu vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 14:30, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.