Společnost


Night Dress s.r.o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47643Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 dny

Michaela Hanková

Znění stížnosti

Dne 10.9.2020 jsem si od firmy Flaro.cz objednala dvě podložky do kočáru ve výši 397 Kč vč. poštovného. K dnešnímu dni 12.1.2021 objednávka nedorazila. Několikrát jsem firmu kontaktovala,že mi zásilka nedorazila, ale odezva byla vždy stejná: "Zboží je objednané a je na cestě k Vám. U produktu je uvedena doba doručení 15 - 40 pracovních dní od zaplacení. Po uplynutí 30 dní od zaplacení objednávky, zkuste se prosím zeptat na zásilku na Poště. Jelikož se Vaší objednávky dotkla epidemie koronaviru, může se doba doručení prodloužit až o 90 dní."


Produkt

Položka: Kočárky- podložka do kočárku, Kód objednávky: 2020065118


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 18:48, před 3 dny

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.